Deschidere tichete

Introducere

In sectiunea “Ajutor” din Panoului de Control Selfcloud gasesti atat Anunturile Infrastructura cat si Tichetele tale.

Cea mai rapida si eficienta metoda prin care ne poti contacta pentru informatii sau cu orice problema pe care o intampini, este sa accesezi rubrica “Ajutor” si sa deschizi un tichet. Un specialist Selfcloud iti va raspunde in cel mai scurt timp posibil direct la tichet.

Deschidere tichete

Fiecare tichet este clasat in 4 categorii in functie despre ce vrei sa ne scrii.

Domenii = Probleme tehnice despre domenii si toate serviciile aferente. (Website, Baze de date, E-mail… etc.).

Servere = Probleme tehnice despre servere, conexiune, resurse… etc.

Plata/Facturare = Probleme cu plata sau facturarea.

Informatii = Orice informatie care vrei sa ne-o transmiti sau ai nevoie.

Accesezi Panoului de Control Selfcloud dupa care in partea de sus gasesti imediat dupa “Servere” calea catre “Ajutor”.

Prin click pe butonul albastru intitulat “Deschide tichet” ti se va afisa formularul pentru completarea informatiilor esentiale solutinorii solicitarii tale.

deschidere-tichet-ajutor

Was this article helpful?

Related Articles

Leave A Comment?